sobota 16 listopada
Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
AudioArt
z Anią Kwiatkowską
Mixed Metaphors
Słyż, Wojciechowski, Cage, Goebbels, Buene
Projekt dofinansowany przez Unię Europejską: #NextGenerationEU |
niedziela 17 listopada
Fabryka Biedermana, Łódź
Musica Privata
z Anią Kwiatkowską
Mixed Metaphors
Słyż, Wojciechowski, Cage, Goebbels, Buene
Projekt dofinansowany przez Unię Europejską: #NextGenerationEU |
sobota 23 listopada
Galeria Labirynt, Lublin
16. Festiwal Tradycji i Awangardy Muzycznej KODY
z Aleksandrą Ołdak
John Cage
MARTYNA ZAKRZEWSKA: urodziła się w sumie w Raciborzu i tam dorastała; pianistka, solistka i kameralistka specjalizująca się w wykonawstwie muzyki współczesnej, doktorka sztuki. Pedagożka z poczucia misji, z potrzeby ducha joginka […] Jest absolwentką Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie dr Mileny Kędry (licencjat w klasie dra hab. Mariusza Sielskiego) oraz Hochschule für Musik und Tanz w Kolonii w klasie prof. Davida Smeyersa (tam studiowała również w klasie fortepianu współczesnego prof. Pierre’a-Laurenta Aimarda) […]
FORMY ŻEŃSKIE. Przedsięwzięcie pod nazwą Formy żeńskie miało swoją premierę w 2020 roku, podczas „Warszawskiej Jesieni”. Z inicjatywy Martyny Zakrzewskiej sześć kompozytorek i pięć wykonawczyń skupiło się na kreowaniu nowej muzyki, nie odcinając się przy tym od sytuacji kobiet działających w kulturze […]
SOLO
Peter ABLINGER
Voices and piano (wybór) na fortepian i taśmę
Georges APERGHIS
Simata na fortepian preparowany
À tombeau ouvert
Bela BARTÓK
Szabadban (Out of Doors), suita fortepianowa
[…]
KAMERALISTYKA
Georges APERGHIS
Alter-face na dwa fortepiany
Quatre pièces fébriles na perkusję i fortepian
Trio Funambule na saksofon altowy, fortepian i perkusję
Bela BARTÓK
Sonata na dwa fortepiany i perkusję
Kontrasty na klarnet, skrzypce i fortepian
[…]